onsdag 6 mars 2024

Enjoy the silence-Dagens

 


Låt: Ingen. För att citera Depeche Mode - enjoy the silence.
Outfit: Svarta leggings, tshirt med Beatles-tryck, svart hoodie. Allt från H&M.
Smink: Ett par drag med mascaraborsten bara.
Nagellack: Fancy in blue från H&M sitter fortfarande på, men det är slitet, så inte så värst länge till.
Doft: Nybakat bröd.
Läser: Månadsboken är en fortbildningsbok om yoga, "Yogans renande kraft" av Swami Saradananda. För mitt höga nöjes skull läser jag "Number 9 dream" av David Mitchell.
Frukost: Earl Grey med mjölk. Gröt med kanel, pumpafrön och lönnsirap. Ett hårdkokt ägg.
Fika: Smoothie med banan. Te, så klart. Och en macka. 
Middag: Tomatsoppa med ostmacka.
Pryl: Kitchen-aid. Älskar min röda som jag fick av mina föräldrar när jag fyllde 40.
Motion: Lite som vanligt yoga och stretch, en tur på motionscykeln och en promenad.
Kvällsnöje: Läsa, eller det långa avsnittet i "The Bears" andra säsong.
Att tillägga: Har haft lite luftombyte idag. Bilden är tagen i biblioteket, men jag har varit mycket i köket också. Det här är skrivet där, bland annat. Omväxling förnöjer, och allt det där.