söndag 28 december 2014

I could almost see the rest of my life-Dagens


Låt: "Synesthesia" med Andrew McMahon. 
Outfit: Svarta leggins och gråmönstrad tröja från HochM.
Smink: Inget.
Nagellack: Fire burn från Smitten polish

Frisyr: Utsläppt.
Doft: Älskade maken gjorde slut på sin Antidote från Viktor/Rolf idag och eftersom den inte finns längre och har förgyllt min tillvaro och mitt doftorgan ett gäng år, så uppmärksammar vi den idag.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.
Fika: Te och sådana där chokladfingrar.
Middag: Kyckling och pasta.

Pryl: Popcornskål.
Sysselsättning: Titta på film, läsa, slöa.
Träning: Utgick på grund av 16- och jag gillar inte kyla.
Kvällsnöje: Läsa. Mycket bra bok just nu, "The bones of you" av Laura Stone.
Dagens ord: Jag vill gosa!

Att tillägga: Vilken underbart slö söndag! Sett två filmer, båda med Michael Fassbender, läst massor och haft filmmys med älskade maken när barnen var på bio. Perfekt efter en kväll med fyra glas absint. Men jag är inte bakis, för man blir inte det av absint, fyi.