måndag 15 december 2014

Läsutmaning

Jag gillar att läsa. Så där så jag önskar att man kunde försörja sig på att bara läsa hela dagarna. Och jag är dessutom sådär galen att jag gillar att utmana mig själv - särskilt när det kommer till mitt läsande. Så när jag snubblade över den här lilla raringen till läsutmaning kände jag att ja - det här vill jag göra.


Den enda utmaningen jag känner kan bli lite problematiskt är den om att läsa en bok som utspelar sig i min hemstad. Så om ni kan rekommendera en bok som utspelar sig i Örebro är det bara att tipsa på.
En av punkterna är också helt omöjlig för mig att kryssa i och det är den om att läsa en bok som det var meningen att jag skulle läsa i skolan, men som jag struntade i då. Som sagt - jag gillar att läsa. Som att jag skulle strunta i att läsa en bok...