måndag 1 december 2014

Now I'm shining bright-Dagens


Låt: "Bright" med Echosmith.
Outfit: Spräckliga byxor och prickig t-shirt från HochM, mysigaste svepa-in-sig-i-koftan från Vila. Och just nu har jag pyjamas på mig för jag har precis duschat.
Smink: BB creme från Garnier, blusher från So Susan, ögonbrynsskugga från Clinique, ögonskugga från Maybelline, ögonpenna från Sumita beauty, mascara från Jelly pongpong, läppstift från IsaDora.
Nagellack: Goth från Orly. 

Frisyr: Flätat under dagen, nu utsläppt.
Doft: Vanilla touch från HochM.
Smycke: Ringarna och örhängen med blå pärla.
Klocka: Randig Lambretta.
Fika: Te och chokladrån.
Middag: Ajvarcanneloni med fyllning av svamp, squash och ricotta, serverat med haricot vertes.

Pryl: Kassaapparat.
Sysselsättning: Jobbelijobb.
Träning: Rask promenad till jobbet.
Kvällsnöje: Läsa. Det är ju kul att få jobba lite extra, även om anledningen är att folk är sjuka, men gud som jag saknat att läsa idag. Fics! Here I come!
Dagens ord: "Ni säljer biljetter till Lucia va?"

Att tillägga: Jag vill ha fotmassage och jag vill ha det nu!