torsdag 16 juli 2020

Tomma grejer i juli

Jag har tömt en del sedan sist, och det är bara massor av favoriter här som jag redan har fyllt på med nytt av. 
Fyra förpackningar sopsorteras som plast, en som pappersförpackning och en får separeras i glas och plast.


Atrix. Intensive protection cream. 
Min favorithandkräm, men det vet ni nog redan vid det här laget. Klämde ut det sista ur den bredvid sängen, och bytte ut den mot en annan som snart är urkramad.
Betyg 5/5

The Ordinary. 100% plant-derived squalane.
Skulle jag bara köpa en enda produkt från The Ordinary så skulle det nog bli den här. Oturligt nog tappades just den här flaskan i golvet så att glaspipetten gick sönder. Tur i oturen var att den ändå nästan var slut och att det lilla som var kvar lätt kunde flyttas över i den nya flaskan som så klart stod redo på badrumshyllan.
Betyg 5/5

Helosan. Fotsalva.
Kan vara världens mest osexiga fotsalva, men jag älskar den ändå. Har inte velat ha fötterna så masserade senaste tiden, eftersom det gjort ont i samband med mitt benbrott. Och det syns på hur torra och tråkiga fötterna blivit utan den. Nu när obehaget att klämma fot återigen har förvandlats till mer av ett behag, är jag dock igång på det igen och vi har gjort slut på en tub och bytt den mot en annan. 
Betyg 5/5

N.A.E. Naturale Antica Erboristeria. Shampoo bar. Repairing. Dry hair.
Kärleken till denna schampotvål består. Har så klart en ny i duschen. Och en till som väntar efter det. Vill ju inte riskera att stå utan...
Betyg 5/5

Ica. Ekologiskt certifierad dagkräm. Oparfymerad.
Vem kunde ana att jag skulle hitta en ny favoritdagkräm på Ica av alla ställen? Inte jag. Men det gjorde jag. 
Betyg 5/5

Depend. Nagellackremover. Supersnabb.
Det här vet ni vid det här laget. The one and only.
Betyg 5/5