onsdag 22 september 2021

Inga hål?-Dagens

Kan du ta kort på mig för en Dagens? Och så dyker han upp och knäpper bilder när jag inte är beredd!

Låt: Ingen som snurrar runt i hjärnan för tillfället. Underligt nog.
Outfit: Svarta jeans, vinröd polotröja och blåmönstrad kofta (på stolsryggen här), allt från H&M.
Smink: Mascara från L'Oréal.
Nagellack: Inget alls för tillfället. Tillfället har snart varat en vecka, men jag har inte haft riktig lust att måla naglarna just nu. 
Doft: Hårolja från Moroccanoil.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Har soppatorsk i de flesta, så ingen just nu.
Läser: Shakespeare varje dag. Månadsboken är "Oliver Twist" av Charles Dickens". Och så "The other black girl" av Zakia Dalila Harris. Som jag funderar på att lägga åt sidan...
Frukost: Te och rostat bröd. Jag har kommit på att jag inte älskar när osten blir mjuk på rostat bröd, så jag åt lite ostrullar vid sidan av, samt pastrami och några körsbärstomater.
Fika: Te och äppelmuffins.
Middag: Indisk kycklinggryta med ris.
Pryl: Tandläkarstol. 
Motion: 2 x yogapass. Hundpromenad.
Kvällsnöje: Hoppas jag kan övertala E att hjälpa mig färga ögonbrynen. Annars får jag väl kisa och göra det själv.
Att tillägga: Just ingenting.