onsdag 15 september 2021

Tomt var det här!

Min vana trogen har jag gjort slut på saker, och i den mån de har förpackningar visar jag dem här. Sedan sist har jag gjort slut på fem grejer, fyra med förpackning, men jag har också en del som väntar i kulisserna.


Lush. Sleepy. Fast tvål.
Löddrade in mig i det sista av den här lavendeldoftande tvålen nu i helgen. En vegansk, fast tvål, som levererades till mig förpackningsfritt. Så när den tog slut var allting borta. Nästa gång vi handlar från Lush gissar jag att den kommer bli ombeställd, för den här gillade både jag och E.
Betyg 4,5/5

Aco. Body lotion moist. Oparfymerad.
Sällan som vi inte har gjort slut på en flaska av husets favoritlotion när det är dags för de här inläggen. Har självklart redan öppnat en ny, och kommer göra det igen när den tar slut.
Betyg 5/5

Depend. Nagellack remover. Supersnabb.
Behöver jag säga mer än att jag har öppnat en ny?
Betyg 5/5

It's skin. Firm & glow mask sheet. Honey.
Alltså. Den här! Så pass underbar på alla sätt och vis. Möjligen lite wonky i passformen, men ändå en av de masker jag testat som passat bäst. Superskön att ha på, essens som inte kladdar och försvinner in i huden på ett skönt sett, dessutom blir det över som kan sparas för en kur. Och jag älskar doften! Så pass att jag beställde ett nytt gäng arkmasker, bara för att köpa den här igen. Jag köpte mina från Apotek Hjärtats websida, men jag har sett dem på Ica också.
Betyg 5/5

Budgie. The apple cider scrub for a healthy head of hair.
Det är bara en massa favoriter idag, för här kommer ännu en. Den här skalpskrubben använder jag ungefär var tredje hårtvätt, eller om jag bara tycker att det är lite väl gunkigt i hårbotten när jag tvättar håret. E har också upptäckt den, och verkar tycka om den ungefär lika mycket som jag gör. Vi har öppnat en ny i duschen.
Betyg 5/5

Allt i plaståtervinningen ungefär precis just nu.