lördag 21 september 2024

Tomma förpackningar

Massor med favoriter och höga betyg kommer det nu. Hela tio förpackningar har fått slut på sitt innehåll sedan sist, nämligen dessa.


Neutrogena. Deep moisture hypoallergenic body lotion.
Ny favvisen som vi hittade när de andra favvisarna inte fanns att hitta. Har börjar på en ny precis likadan.
Betyg 5/5

Depend. Nagellackremover. Supersnabb.
Hade så klart en som väntade i kulisserna, eftersom jag aldrig vill vara utan den här.
Betyg 5/5

Depend. Cuticle peeling. O2.
Jag har i och frö sig aldrig testat en annan nagelbandspeeling, men det beror på att jag tycker den här är så pass bra. Ersatt med en likadan.
Betyg 5/5

Atrix. Intensive protection cream.
Idel favoriter. Den här tog slut i badrummet och ersattes av en ny likadan den också.
Betyg 5/5

The Ordinary. AHA 30% + BHA 2%. Peeling solution.
Den är inte skön, för den kan svida till i skinnet rejält, men den är effektiv. Och röd. En av Ordinarys produkter jag aldrig vill vara utan, och det är jag inte heller för jag har redan öppnat min nya flaska.
Betyg 5/5

The Ordinary. Hyaluronic acid 2% +B5.
Ännu en jag inte vill vara utan och därför ersatt med en likadan. The Ordinarys flaskor och pipetter sorteras som glas, korken som plast.
Betyg 5/5

Ica. Ekologiskt certifierad nattkräm. Oparfymerad.
Och därmed var det slut på sista skvätten av en hudvårdsserie jag älskat, men som försvunnit från hyllorna. Just den här tuben hade lite knepig och hård konsistens, men annars. Kommer sakna, även om jag tycker mycket om ersättaren också.
Betyg 5/5

Masque me up. Foot care mask. Softening.
Den här lilla godingen satte jag på mina trötta fötter häromdagen, och jisses vad mjuka och fina de blev. Kommer absolut köpa fler. Enda nackdelen var att de var lite trånga att få in foten i, fast de ska räcka upp till storlek 44 och det har jag inte. 
Betyg 4/5

It's skin. Moisture & vitality mask sheet.
Mycket mysig mask, med trevlig rosdoft som inte känns parfymerad och påträngande. Återfuktar finfint.
Kommer högst troligt hitta hem till mig igen.
Betyg 5/5

It's skin. Hyaluronic acid. Moisture mask sheet.
Ännu en otroligt trevlig fuktgivande mask. Luktar lite som jag tänker mig ett spa, och återfuktar väldigt bra. Kommer kanske hem till mig igen, nästa gång jag fyller på.
Betyg 5/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Jag förbehåller mig rätten att radera kommentarer som är: spam, reklam, otrevliga, irrelevanta för inlägget och/eller anonyma .