onsdag 9 november 2022

I feel you inside my mind-Dagens


Den mörka fläcken i pannan är pga den urusla kameran jag inte har ersatt än.

Låt: "I feel you" med Depeche Mode. 
Outfit: Svarta jeans och grå huvtröja från H&M, t-shirt från BikBok.
Smink: Mascara från L'Oréal, blusher från H&M, färgat läppbalsam från Burt's bees.
Nagellack: Inte just nu.
Doft: Micropopcorn.
Läser: "A poem for every autumn day". Månadsboken "Tyrannens tid" av Magnus Västerbro. Läste precis ut "Greywaren" av Maggie Stiefvater.
Frukost: Te med mjölk, Bärry körsbär, knäckemacka, äpple med jordnötssmör.
Fika: Coca-cola och ovan nämnda popcorn, för jag hade titta-klart-på-tvserie-mys som fika idag.
Middag: Vegoschnitzel med ugnspotatis, kryddsmör och sallad.
Pryl: Lyftkran. De byggs höghus i min närhet, så jag har något att glo på när jag är ute och går.
Motion: Yogapass, motionscykel, hundpromenad.
Kvällsnöje: Något avkopplande.
Att tillägga: Just ingenting.