lördag 31 december 2022

Decemberfavoriter

Nyligen hemkommen från nyårslunch hos sväronen, bara för att börja förbereda vår egen nyårsmiddag. Ser ut att bli en extra lugn nyårsafton i år, och det tackar jag för. December är en hyfsat hektisk månad, och det känns som att det händer saker hela tiden. 
Mitt i denna hektiska månad har jag ändå lyckats hitta favoriter. Så klart. Nämligen de här.

Bok: En av anledningarna till att det här inlägget kommer upp så pass sent är att jag hoppades på att hinna läsa ut en sista bok i år för att se om den kunde bli månadens favorit. Jag har lite kvar, men hinner nog inte läsa klart innan middagen, i år tror jag nog. Än så länge är den väldigt bra, men månadens favoritbok få ända bli "Cloud Atlas" av David Mitchell. Även om det var fjärde gången jag läste den.

Film: "Everything Everyewhere All at once". Ska sluta tjata om den nu. Tror jag.

TV: "Young Royals".

Nagellack: Holly från London Grace. Jullacket.


Skönhet: Alla a England-lack som låg och väntade på mig under granen.

Extra speciell rolighet: Fira jul, och träffa mina brorsöner. Och jag idag gjorde mitt 365:e yogapass med Adriene i rad. Egentligen är det fler, nästan två år, men jag tog några sjukdagar förra december när jag hade influensa, så jag är inte helt säker.

Favoritinlägg: Det om nästa års bullet journal. Längtar efter att få kasta mig över den om några timmar.

Gott nytt år!