fredag 31 maj 2024

Majfavoriter

Maj har varit en händelserik månad. Det har blivit sommar, lite i omgångar sådär, och jag har haft en massa kul för mig. Men vad har varit favoriterna? Låt oss se efter.

Silverfallet, Billingen

Bok: Tyckte bäst om "Lektioner i kemi" av Bonnie Garmus den här månaden.

Film: Varit dåligt med nya bra filmer, men jag tittade om på favoriten "Cloud Atlas".

TV: Säsong två av "Feud". "Capote vs.The Swans".

Nagellack: Chamuel från a England.



Skönhet: Cicapair tiger grass color correcting cream från Dr. Jart+. Är grön i burken, blir beige/försvinner in i huden vis användning, och hjälper till att dölja röda partier och lite andra skavanker. Lite räcker långt.

Extra speciell rolighet: Älskade maken fyllde 50 år. Väldigt roligt att få fira en sådan födelsedag med den jag älskar. Speciellt omnämnade även till att källaren äntligen är klar efter översvämningen. Hurra!

Favoritinlägg: Min önskelista inför min kommande födelsedag.