torsdag 19 juli 2018

Tre tomma no. 59

Jag har gjort det igen! Låtom oss kolla in vad jag har tömt sedan sist.


Kicks. Treatment oxygen.
Efter det förra baslacket, som jag ansåg sabbade mina naglar, valde jag såklart att återgå till en favorit. Och ta mig tusan om jag inte märkte en förbättring nästan på en gång!
Man kan använda Treatment oxygen som en kur, men jag använder det som baslack, och är mycket nöjd med dess egenskaper. Det var länge sedan jag hade missfärgade naglar så där så jag inte ville gå med olackade naglar - numera är det inga problem.
Självklart har jag redan köpte en ny.
Plaståtervinning på korken, ofärgat glas på flaskan.
Betyg 5/5

Seche vite. Dry fast top coat.
Det enda topplacket jag använder. Tjocknat en hel del, så man behöver investera i en flarra thinner också, att tunna ut med. Men det är det värt.
Ofärgat glas på flaskan, plaståtervinning på korken.
Betyg 4,5/5

Berrisom. Water bomb jelly mask. moisture.
Jisses anåda vad den här kändes som att lägga en manet på ansiktet. Fast på ett bra sätt. Härlig doft, massor av essens att kleta in hals, dekolltage och tonårsbarn med, ingen kletig känsla efteråt. Jag kan tänka mig fler, absolut.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5.