måndag 31 januari 2022

Januarifavoriter

Nämen tjena hallå! Redan dags för en ny månad? Det gick hyfsat fort, må jag säga. Vi tar väl en liten titt på vad jag har haft för favoriter i januari innan vi vänder kalenderblad.

Bok: "Slutet" av Mats Strandberg.

Film: "Parasit".

TV: Och det är här jag inser att det enda jag sett i tv-serieväg den här månaden är "The book of Boba Fett". Och jag tycker ärligt talat inte att den är så vidare värst.

Nagellack: Make no concessions från Essie.


Skönhet: Det faktum att jag sminkar mig igen, och inser hur mycket jag älskar röda läppstift. 

Extra speciell rolighet: Att jag tagit dos 3. Yay for me! Hade så klart ont och mådde sådär efteråt, men det är det värt.

Favoritinlägg: Som alltid i januari - boksammanfattningen från året innan. Om en har en hobby så...

Det var det. Ses snart!