lördag 26 augusti 2023

Septembers bullet journal

Det har varit en del långa dagar och jag är ganska trött, men så här blev i varje fall mina sidor för september i min bullet journal.


Jag hade för länge sedan bestämt att september skulle ha lästema, så washitejpen (från Willwa) är vald utifrån det. Pennorna är två fineliners, en mörkt militärgrön från Adlibris och en mörkblå från Stabilo. Tombows i färgerna 126 Light olive, 192 Asparagus, och 526 True blue.


Kassabok samsas med månadsbok och nagellack. Eftersom min yogastudio/arbetsplats var ett av rummen som skadades i vår källaröversvämning, och det i dagsläget är osäkert om jag kan använda det ens i år, så kommer jag läsa forbildningslitteratur i september och har slopat min yogakassbok.


En rad om dagen. Vanor. Humör.


Motion och dagens överraskning.


Första hela veckouppslaget i september. Alla veckouppslagen blev dekorerade med citat om böcker och att läsa, washitejp och bokiga klistermärken jag fick med som gåva när jag köpte parfymolja från butiken Book nerd gift shop, som även finns på Etsy.