tisdag 26 september 2023

Tomma

Kanske undrar ni vart jag tog vägen en hel vecka, kanske inte. Svaret är i varje fall att jag blev så där fantastiskt sjuk att allt som inte var titta rakt fram var jättejobbigt. Skrällhosta så jag kippade efter andan. Kul kul cykelhjul.
Förra veckan hade jag tänkt visa vad jag tömt den senaste månaden, men vi tar den idag istället.


ACO. Bodylotion moist. Oparfymerad.
I love you, always forever.
Betyg 5/5

Nivea. Rich care shower oil.
Inte favoriten, men den som är lättast att hitta i butik.
Betyg 3/5

Ica. Ekologiskt certifierad dagkräm. Oparfymerad.
Den här är däremot favorit. Kommer köpa ny,men just nu gör jag av med alla dessa varuprov jag har samlat på hög.
Betyg 5/5

Burt's bees. Beeswax lip balm with vitamin E & peppermint.
Läppbalsamet jag helst inte vill vara utan, så jag har så klart en ny. 
Betyg 5/5

Essie. Smooth-e base coat.
En ridge filler som jag egentligen inte blev så förtjust i. Ska testa ett annat baslack från samma märke (saknar fortfarande millionails), men den här blir nu förpassad till det miljöfarliga avfallet eftersom det är stört omöjligt att få ut det sista ur flaskan.
Betyg 2/5

It's skin. Collagen. Nutrition mask sheet.
Månadens arkmask blev den här godingen, som jag har använt förut och vill använda igen. Väldigt skön att bära och doftar härligt.
Betyg 5/5

Apoliva. Återfuktande ansiktsmask.
Avdelningen kommer inte köpa om. Doftar gott och efteråt blev huden fin,men jag gillade inte hur den kändes på. Nästan kall, samtidigt som det kändes som huden hettade, vilket den inte gjorde. Känns inte som en bra mask för mun reaktiva hud, helt enkelt. 
Betyg 2/5