lördag 30 september 2023

Septemberfavoriter

Hej då, september. Du var ganska härlig, trots att jag blev dunderförkyld och hostade tills jag trodde lungorna skulle komma upp. Jag har haft kul ändå, och ska nog kunna vaska fram diverse favoriter.

Bok: "Häng City" av Mikael Yvesand. Läst för Plejaderna, och vi ses imorgon.

Film: "Inception". Så sent som igår. En av mina absoluta favoritfilmer, så helt utan konkurrens.

TV: "What we do in the shadows". Jag ligger rejält efter, men nu händer det äntligen.

Nagellack: Governess från H&M.


Skönhet: Hårinpackning. Jag är inte jätteduktig på att använda inpackningar,men när jag väl gör det tycker jag mycket om hur håret känns. En kan ju tycka att jag borde kunna få någon lärdom av det,men inte då. Sedan dröjer det veckovis tills jag kommer på det igen.

Extra speciell rolighet: E har fått nya uppgifter på sitt jobb, vilket betyder mer tid, mer lön och större kunskaper om sin arbetsplats. Med tanke på allt hon fått lära sig det senaste året så kommer det sluta med att hon basar över hela stället.

Favoritinlägg: Det om fina slott som jag har besökt.