onsdag 25 januari 2023

Tomma förpackningar i januari

Det verkar vara ett medeltal, att jag tömmer 6 förpackningar i månaden. De jag visar idag har vi sett förut, och kommer vi se igen. Fyra av dem från samma märke, till och med. Alla ner i plaståtervinningen.



Atrix. Intensive protection cream.
Storfavoriten tog slut i badrummet den här gången. Används många gånger varje dag. Blir faktiskt påmind om att jag behöver smörja händerna nu. 
5/5

Ica. Ekologiskt certifierat balsam. Oparfymerad.
Balsam är balsam. Har hittills i mitt liv inte hitta något wow-balsam, så tills någon tipsar mig om ett fantastiskt balsam så tuggar jag vidare med det här en tub till. 
3/5

Ica. Ekologiskt certifierad ögongel, nattkräm, dagkräm. Oparfymerad.
Smäller in mina tre hudvårdare under samma punkt. Har öppnat nya tuber, och kommer fortsätta köpa de här så länge jag och min hud gillar dem. Just nu älskas de.
5/5

It's skin. Mask sheet. Honey, firm & glow.
Bland mina absoluta favoritarkmasker. Ligger bra, lagom med serum, absoberas bra, kladdar inte och doftar himmelskt. Har en till i lådan, vilket jag är glad för. 
5/5