lördag 20 augusti 2016

Who you gonna call?-Dagens


Låt: "Ghostbusters /I'm not afraid/" med Fall Out Boys ft. Missy Elliott.
Outfit: Tröjklänning och leggins från Monki.
Smink: Nej.
Nagellack: Solitaire från OPI.
Frisyr: Tofs. Och så klippte jag mig igår...
Doft: Choklad och vanilj.
Smycke: Örhängen från Snö of Sweden, armband från Edblad.
Klocka: Nej.
Frukost: Hallonchiapudding med vattenmelon och granola samt mitt älskade te.
Fika: Te. Popcorn. I den ordningen men inte samtidigt.
Middag: Lövbiff med pommes frites och sallad.
Pryl: 3D-glasögon. Jag är inte imponerad av den här 3D-grejen. Alls.
Träning: Det var meningen att jag skulle ut och gå, men min dag har varit rätt så späckad så den har fått utebli. Får gå lite extra imorgon.
Kvällsnöje: "Bourne Ultimatum". Så jag läser nog...
Att tillägga: Var på bio med älskade maken idag på bästa matinétid och såg äntligen "Ghostbusters". Och jösses i min lilla låda som jag skrattade! Den var både rolig och bra och smart, så det är tråkigt att filmen inte dragit in så mycket pengar "at the box office" och att det inte verkar som att det kommer bli någon uppföljare. Jag uppskattar dock inte att filmen bara går i 3D här i min stad så jag var tvungen att ladda med åksjukeband och åksjuketablett. Det funkade, men de där glasögonen var bra obekväma och det var ändå huvudvärksvarning där i slutet. Synd på en så bra film att det ska bli fysiskt jobbigt att se den.