torsdag 11 juni 2020

Tomma i maj och juni

Ännu ett av de inlägg jag hade planerat att lägga upp när jag hamnade på sjukhus, var tomförpackningarna för maj. Nu var de inte värst många, och har inte blivit så värst många fler hittills i juni heller. Men eftersom jag inte direkt har något som håller på att ge med sig så kan jag lika gärna lägga upp det här inlägget nu. Fyra grejer har jag tömt, alla hamnar i plaståtervinningen.


Apotek Hjärtat. Mild duscholja. Oparfymerad.
En favorit att tvätta mig med. Har en annan i duschen just nu, dock.
Betyg 5/5

Ica. Ekologiskt certifierad rengöringsmousse ansikte. Oparfymerad.
Så pass mycket favorit att jag så klart redan har börjat använda en ny.
Betyg 5/5

Waterclouds. Repair leave-in condtioner.
Jag vann den här i en bloggutlottning för en massa år sedan. Jag har aldrig riktigt gillat den dåden dels varit svårfördelad (hala badrumsgolv blev det), dels mest kändes flottig och dels inte luktade så värst gott enligt min näsa. Hittade denna långt in i badrumsskåpet med en liten slatt kvar som jag har kastat bort. För nej.
Betyg 1/5

Burt's bees. Beeswax lip balm with vitamin E & peppermint.
Min storfavorit. Har den här bredvid sängen och har så klart en ny där i detta nu.
Betyg 5/5

Om någon undrade - örngottet med stjärnbildsmönster kommer från H&M Home.