onsdag 11 oktober 2023

Tomma

Det har inte hänt mycket sedan sist. Jag har förpackningar som fortfarande inte släpper ifrån sig sista slatten, och nu orkar jag inte vänta längre på dem. Bara tre tomma blir det idag. Gissningsvis fler nästa månad.
Bara favoriter den här gången, även om en av dem (tillfälligt?) flyttat ut ur repertoaren.


Holika Holika. Pure essence mask sheet. Strawberry.
Minnen av en sommar som blev sådär, bjöd den här masken på, med sin härliga jordgubbsdoft. Jag gillar Holika Holikas arkmasker,och den här är inget undantag. Jag ser inga mirakelresultat, för gissningsvis behöver du vara konsekvent i ditt arkmaskande då, och jag använder oftast bara en i månaden, kanske två om andan faller på. Men de är härliga för det, och sitter bra. 
Betyg 5/5

Ica. Ekologiskt certifierad ögongel. Oparfymerad.
En favorit sedan länge. Jag har dock den senaste tiden känt att jag behöver lite mer hjälp just kring ögonpartiet, och testar just nu en annan ögonprodukt. Absolut inte omöjligt att jag återvänder till den här dock, för den är ändå väldigt härlig. Och dryg som få.
Betyg 5/5

Depend. Nagellacksremover. Supersnabb.
En sådan här liten en räcker väldigt länge om en glömmer bort dess existens. Och eftersom jag konstant gör det, valde jag att hälla över innehållet i den här i en stor flaska. För övrigt är den bäst.
Betyg 5/5