torsdag 10 september 2020

Bildlös-Dagens

Låt: Adagio av Thomaso Albinoni.
Outfit: Grå tröja (som katten rev ett hål i så hej då), svart linne, vinröda mönstrade byxor. Allt från H&M från förra året eller äldre.
Smink: Inte idag.
Nagellack: Är mellan lack just nu.
Doft: Lite svettigt.
Smycke: Förlovnings- och vigselringarna.
Klocka: Casio LAW-20.
Läser: Månadsboken just nu är "All världens myter i ord och bild" sammanställda av Neil Philip. Annars har jag lite kvar i "Mansfield Park" av Jane Austen. Är sugen på att läsa Astrid Lindgren sedan, lutar åt "Mio min Mio".
Frukost: Earl Grey-te, honungs-Cheerios med mjölk. Jag häller i flingorna först, om någon undrade.
Fika: Earl Grey, kardemummaskorpa med smör.
Middag: Teriyakilax med ris, gurka och avokado.
Pryl: Wokpanna.
Motion: Yogapass för energi. Sjukgymnastikövningar.
Kvällsnöje: Klappa katt.
Att tillägga: Hade tänkt att jag skulle ta en bild till det här inlägget, men så glömde jag det och nu är det mörkt och jag har tagit på mig pyjamas så....