tisdag 29 september 2020

Septembers nagellack

Det blir inte direkt rekord i antal burna nagellack den här månaden. Ett tag såg det till och med ut att bara bli två, men så lackade jag om naglarna i eftermiddags, så det blir tre. Antar att det här kommer gå ganska fort alltså.

 


a England, The Raven
Korpsvart som sig bör med det namnet. Holot blev i och med all den svärtan ganska diskret, men visade upp sig rätt så bra om ljuset lade sig rätt.


H&M Beauty, Red over heels
Ett helt vanligt rött krämlack. Jag kanske inte riktigt behövde det, men å andra sidan - kan en få för många röda krämlack?

OPI, Visions of love
Möjligen behövde jag inte det här heller, för jag är duktig på att köpa vinröda lack också. Just det här är en jelly, och jag hade kanske behövt något lager extra än de två jag hade på för full opacitet, men nu råkar jag gilla när den här typen av lack blir lite flammiga, så jag lät det vara så. Allt kladd beror på att mitt topplack tjocknat något förskräckligt. Behöver verkligen skaffa thinner...