onsdag 6 juli 2022

Läs-Dagens

 


Låt: Tror inte jag har hört en endaste en idag.
Outfit: Svarta culottes, och beige tröja (med fläckar av dagens middag), båda från H&M.
Smink: Orkade inte det idag.
Nagellack: #579 från Depend. Troligen en topper egentligen, men se om jag bryr mig.
Doft: Ros. Gissa vad jag har i min trädgård numera.
Läser: "A poem for every summerday", "Sleepng with psychopaths" av Christopher Berry-Dee, och så har jag lite kvar i "For the wolf" av Hannah Whitten.
Frukost: Te. Äggröra. Macka.
Fika: Kaffe. Macka.
Middag: Tom yumsoppa, som barnen tillagat. Väldigt hett, men gott.
Pryl: Skalpborste. Eller Exfoliating scalp massager, som den så snofsigt heter på Kicks. Go grej vid hårtvätt hur som.
Motion: Litet yogapass och 30 minuter på motionscykeln.
Kvällsnöje: Packa. Ska på tur imorgon.
Att tillägga: Trevlig sommar!