fredag 30 juni 2023

Junifavoriter

Har dröjt lite med det här inlägget idag för att det skulle hända en sak som jag hoppades skulle bli en av favoriterna. Och det blev den! För att stilla er nyfikenhet kommer favoriterna i juni här.

Bok: Det har inte varit en bra läsmånad. Favoriten blev en bokjag läst flera gånger förut,även om det tog herrejösseslång tid att läsa den den här gången. "Sense and sensibility" av Jane Austen.

Film: Med risk att upprepa mig -  "Förnuft och känsla". Alla andra filmer jag har sett har nämligen varit smådåliga eller värre.

TV: "Feud". Till och med den enda tv-serien jag sett i juni. Snart dags för en ny cykelserie.

Nagellack: Be true, eller #7273. Från Depend 7day.


Skönhet: Solskydd. Både i form av spf och i form av kläder, solhatt och skugga. Måste vårda min blekhet.

Extra speciell rolighet: Det jag väntade på idag. E har tagit körkort!

Favoritinlägg: Sommarspellistan. Hade kunnat bli hur lång som helst, men jag lade band på mig.