onsdag 19 augusti 2020

Tomma i augusti

 Det här blir kort, för sedan sist har jag bara gjort slut på innehållet i tre förpackningar. Nämligen dessa.

Ica. Ekologiskt certifierad nattkräm. Oparfymerad.
Favoriten fortsätter att vara just det, och jag har såklart redan öppnat en ny.
Betyg 5/5

Nivea. Rich caring shower oil.
Jag gillar duscholjor. Just den här köpte jag mest för att det var bekvämt. Den funkar okej ur duscholjesynpunkt, men jag tycker inte vidare värst om hur den doftar. Någon gång när jag orkar ska jag köpa om favoriten från Apotek Hjärtat, tills dess använder jag den duschkräm som råkar stå i duschen vid tvagningstillfället.
Betyg 3/5

 Atrix. Intensive protection cream.
Den här har vi också sett förut, för den här är min favorit. Varje kväll innan jag lägger mig hamnar en klick på mina händer, och det var också i sovrummet den tog slut den här gången. Och då hamnade en ny tub i badrummet, och jag tog badrumstuben till sovrummet. Bara för att.
Betyg 5/5

Alla tre förpackningarna i plaståtervinningen.