tisdag 12 december 2023

Tomma

Nu har jag tömt grejer igen. Bered er på en hel del favoriter (i repris).


ACO. Body lotion moist. Oparfymerad.
Jag har smörjt in mig igen. Och ersatt den här tomma med en likadan.
Betyg 5/5

Scratch nails. Nailfood.
Den bästa nageloljan tycker jag. Inte billig. Så det var med ett illvrål jag tappade den i knät och såg de dyrbara dropparna jag hade kvar sugas upp av mina kläder. Det doftade gott i varje fall. Har inte ersatt den. Än.
Betyg 5/5

Depend 7day. Cleanser. Steg 1.
Rengöring för nageln innan lackning. Har bestämt mig för att inte köpa om den, trots att jag gillar den. Ska testa en grej först, så får vi se om det blir ett återköp i framtiden.
Betyg 4/5

The Ordinary. 100% plant-derived squalane.
En av mina favoriter från The Ordinary, och eftersom jag inte vill vara utan den är den så klart ersatt med en likadan.
Betyg 5/5

Nivea. Rich care shower oil.
Duscholja som jag köper ibland för att det är bekvämt att den finns på hyllan på Ica. Gillar den sådär dock. Störst problem har jag med doften. Ersatt med en helt annan.
Betyg 3/5

Pixi. Rose tonic.
Har kommit på att det är bättre för mig att köpa de små flaskorna av Pixis toners. Den här har jag gillat så pass att jag köpte en likadan. Den underbara rosdoften är mild och försvinner när den torkat.
Betyg 5/5

Holoka Holika. Pure essence mask sheet. Acai berry.
Jag tror faktiskt det var första gången jag använde just den här varianten av Holika Holikas arkmasker, men det är troligen inte den sista. Milt exfolierande och doftar gott.
Betyg 5/5

It's skin. Hyaluronic acid. Moisture mask sheet.
Den här har jag använt förut, och kommer också troligen använda igen. Skön på, skön och återfuktad hud efteråt.
Betyg 5/5