måndag 8 april 2019

Tre tomma no. 82

Jag skulle kunna kalla det här inlägget för Tre tomma no. 81 del två, men då kommer jag aldrig upp i 100 så jag kan göra om formatet på mina tömda-förpackningar-inlägg.


Depend. Nagellacksremover. Supersnabb.
Den enda.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Bitchbalm bv Lipgloss bitch. Mint -Spf 30.
Det är ju omöjligt att få läppbalsam med spf att inte smaka apa, men här döljs det hyfsat bra med mint, inte till 100% dock. Jag gillade det här, men älskade det inte. Upplevde det som mindre återfuktande än andra från märket. Jag har ett lika samma som mitt väsk-läppbalsam, och ett annat på badrumshyllan, och ett tredje vid sängen. Favoriter med andra ord.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5

L'Oréal. Rare flowers cleansing gel. Dry and sensitive skin.
Det här är den andra tuben av den här rengöringen jag har gjort åt, och jag gillar den. Den är dryg, löddrar mjukt, doftar milt, och gör rent. Jag har ändå tröttnat lite på den, och har nu en annan rengöring på badrumshyllan. Det är dock inte alls omöjligt att det här hittar hem till mig igen.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5