lördag 6 april 2019

Tre tomma no. 81

Har tömt en massa u igen. Vi börjar med arkmaskerna jag gjort slut på sedan sist. Fortsättning följer nästa vecka.


Tonymoly. Pureness 100. Collagen mask sheet. Elasticity.
Jag gillar att jag lyckats göra åt arkmasker i samma färgskala, ser snyggt ut på bild.
Den första av dessa kommer från Tonymoly och därifrån brukar jag gilla maskerna. Så även denna gång. Masken sitter bra, men var kanske lite i droppigaste laget. Ska göra huden fastare, och det stämmer kanske till viss del. God doft.
Plaståtervinning.
Betyg 3,5/5

Jayjun. Purple fragrance mask.
Ska återfukta huden och göra den klarare. Tyckte så där om den. Rätt så snålt med essens, satt inte så bra och doftade jobbigt. Inte illa, men mycket.
Plaståtervinning.
Betyg 2/5

Keep cool and shine. Intensive brightening mask.
Jag tror jag har hittat arkmasken med den perfekta passformen för mitt ansikte! Inga slitsar alls i masken, men ändå inte svår att få att ligga bra. Geléig essens som sjunker in fint i huden, och det finns kvar essens att spara i en burk till andra dagar, eller smörja in hals och dekolltage med, whatever floats your boat. Jag sparar det som en kur.
Plaståtervinning
Betyg 5/5