tisdag 21 januari 2020

Bujo för februari

Vi närmar oss redan decenniets första månadsskifte. Och med ett sådant så behövs nya sidor i min bullet journal. Jag var lite oinspirerad den här gången, och blev kanske inte helt nöjd. Det enda jag visste var att det skulle vara rosa och ha kärlekstema, för är det Alla Hjärtans Dag-månaden så är det. Och så blev det.


Ett helt vanligt månadsuppslag med inslag av lite hjärtan. Skrev datumen över hela rutan bara för att jag hade lust med det.


Uppslaget med nagellack, böcker och pengar. Mätte lite fel, men ingen bullet journal utan misstag. Kanske? Så jag klistrade in lite extra washitejp för att dölja det som inte blev jättefint, så blev det fint ändå. Eller så.


Busade lite med det här uppslaget genom att byta plats på placeringen av sidorna. Vanor och månadens bok hamnade alltså på den sida där en rad om dagen brukar vara. Omväxling förnöjer.


Jag lyckades självklart klanta till det på veckouppslagen, men än så länge har jag inte hittat någon miss på denna februaris första vecka.

Hoppas jag är lite mer inspirerad när det är dags för mars. Det märker vi om en dryg månad om jag var eller inte.