lördag 11 januari 2020

Back to the howling old owl in the woods-Dagens


Låt: "Goodbye Yellow brick road" med Elton John. Men jag nynnar mest melodin.
Outfit: Jeans från KappAhl, t-shirt från BikBok, cardigan från H&M. Har överlevt flera garderobsrensningar på sista tiden, så jag antar att det betyder att jag tycker om just de här kläderna. Mycket annat i garderoben - not so much.
Smink: CC creme från Luméne, blusher från So Susan, ögonskugga från Nyx, mascara och läppstift från L'Oréal, bryngel från H&M Beauty.
Nagellack: Matcha från Pahlish.
Doft: Vanilla&Amber från H&M. En gammal en.
Klocka: Rosefield.
Smycke: Stjärnformade örhängen från Ego. Ett märke jag sålde en gång i tiden, men som inte finns längre. Vad jag vet.
Frukost: Äggröra, rostat bröd, te.
Fika: Kaffe, chokladkaka, godis.
Middag: Oxfilé, frittar, god sås.
Pryl: Hårsnodd.
Motion: Morgonyoga.
Kvällsnöje: Ingen aning. Slö-lördag hoppas jag.
Att tillägga: Gör "Dagens" så pass sällan numera att jag funderar på att döpa om dem till "kvartalets". Men det har ju liksom inte samma swung i namnet. Samt att inläggen i sig ändå behandlar sagsfärska ämnen, så att säga.