fredag 31 januari 2020

Januarifavoriter

Dags för månadens återblick för att se vad jag har gillat allra mest den senaste månaden. För i morgon börjar en februari med 29 dagar!

Bok: "Fangirl" av Rainbow Rowell.

Film: Har inte riktigt hunnit med bio än i år. Filmen jag är mest sugen på har premiär idag, bland annat. Men jag har såklart sett annan film, och då gillade jag "Rocketman" bäst.

Tv-program: Dött lopp mellan "Miracle workers" och "The Virgin Queen". Bäda välgigt bra och väldigt olika.

Nagellack: Som jag inte så värst diskret antydde igår - Mrs DeWinter från A England.



Skönhet: De fina Pahlish-lacken som äntligen hamnade i brevlådan.

Extra speciell rolighet: Chilipojken blev 19 år och önskade sig Biff Wellington som middag, som han ville vara med och laga. Överhuvudtaget har han varit mer i köket den här månaden än vanligt, för att han vill lära sig att laga mat.

Favoritinlägg: Min Topp 20 på nagellack jag bar 2019.