torsdag 3 oktober 2024

Nästan kanelbulle-Dagens


Människa med begynnande huvudvärk

Låt: "Need you tonight" med INXS. Förvisso bra, men var kom den ifrån?
Outfit: Beigea randiga byxor och grå prickig tisha, båda från H&M.
Smink: Inte idag.
Doft: Kvardröjande rökelsedoft från mitt iordningställande i yogastudion. Nag champa.
Nagellack: Inte idag.
Läser: "Perfect health" av Deepak Chopra som månadsbok. Funderar på ödet för min andra bok, "Never" av Jessa Hastings. Än så länge inte värst bra, snarare tvärtom.
Frukost: Te, gröt och en macka.
Fika: Cherry cola och bullar.
Middag: Sinatrapasta.
Pryl: Kavel.
Motion: Motionscykel, promenad och yoga.
Kvällsnöje: Sova.
Att tillägga: Jo, jag vet att det är först imorgon som det är kanelbullens dag, men nu ska jag jobba extra imorgon och hinner därför inte göra det på"rätt" dag. Därför bakade jag idag istället. Både kanelbullar och kardemumma-/kanelbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Jag förbehåller mig rätten att radera kommentarer som är: spam, reklam, otrevliga, irrelevanta för inlägget och/eller anonyma .