måndag 23 december 2019

BuJo januari 2020

Snart dags för ny månad, nytt år och nytt decennium. Jag har ju redan visat årets blivande sidor, och lite såhär kommer det se ut i januari.


Jag hade verkligen inga planer alls för hur jag ville att januari skulle se ut. Så jag öppnade lådan med washitejp och valde en som jag gillade och plockade färgen från den. Blått med andra ord.
Inleder med en månadsöversikt. Som jag tidigare sagt så använder jag inte den här så mycket, men den känns ändå bekväm att ha där. Om inte annat så är det min startsida för månaden.


Det är faktiskt inga ändringar alls från hur jag lagt upp det det senaste året eller så. Så här kommer uppslaget med nagellack, böcker och ekonomin.
Och ja - pennorna ghostar från sidorna innan. Men gissa vad? Det stör inte mig annat än när jag fotograferar. Det blir liksom lite osynligt allteftersom jag fyller i sidorna.


Och mitt personliga favorituppslag varje månad, med en rad om dagen, vanorna och något om en bok jag planerar att läsa i januari. Jag har till och med bestämt vilken bok det blir, jag har bara inte skrivit in den än.


Och ett veckouppslag, det enda jag hittills har gjort, ser ut så här. Får ta mig tid att göra resten av veckouppslagen i mellandagarna.