torsdag 12 december 2019

Tre tomma no. 99

Månne jag hinner med nummer 100 innan året är slut. För 100 eller årsskiftet betyder slutet på "Tre tomma". Så det här kan bli det sista.
Dålig bild så klart. Som det blir när en tar kort i mörka december.


Urtekram. Body lotion. No perfume.
Jag har gillat den här hudlotionen, men jag har ändå återgått min stora favorit nu när den här tog slut. Flaskan är aningen för liten och tar slut för fort för en torrboll som mig.
Annars är den bra på alla sätt och vis. Sjunker in fort, bra konsistens och doftar just ingenting.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Urtekram. Conditioner. Reparing. Nordic berries.
Balsamet som hör till schampot jag använder. Jag har dock inte gjort något omköp här, för jag upplever att det kliar lite väl mycket när jag använt balsamet. Har inget balsam alls just nu, faktiskt. Var väl inget revolutionerande heller. Ett sådant där dussinbalsam.
Plaståtervinning.
Betyg 2/5

Kicks. Hydration beauty. Instant treatment. Instant moisture mask.
Här är det lite sorg dock, för den här ansiktsmasken har varit en storfavorit. Men den har utgått och jag har precis klämt ut den allra sista skvätten ur min allra sista tub. Har inte hunnit ersätta den med någon annan heller. Eller orkat leta efter en ersättare ens en gång.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5