torsdag 23 november 2023

Bullet journal för december

Dags för årets sista sidor att tillverkas för min bullet journal. Till min fasa (?) upptäckte jag att jag inte haft rävar en enda gång i år. Det var jag tvungen att rätta till.


Vintrigt tema blir det, men kanske inte så juligt. Rosa rävar med snöflingor i silverholo, och en tunn washi med silverholo i ränder. Valde att ta upp både det grå och det rosa, med Tombows i färgerna N89 Warm gray 1 och 800 Baby pink,  samt två rosa fineliners från Adlibris.
På ena sidan en månadsöversikt, på den andra tänkte jag ska skriva upp planer inför julfirandet.



Kassabok på ena sidan, nagellack och månadsbok på den andra. Jag har inte ens en liten aning om vad jag ska välja att läsa under december. Jag vet att det kommer bli en roman ut tbr-högen, men vilken det blir har jag som tur är några dagar kvar att bestämma mig för.



Vanor och humör på ena sidan, en rad om dagen på den andra.


Träningen för månaden.



Decembers första månadsuppslag.

Nästa år kommer det bli en röd bullet journal. När en hittar en anteckningsbok i färgen Fox red så är det svårt att låta bli.