onsdag 4 september 2019

Tre tomma no. 90

Bara tio sådana här inlägg kvar innan jag gör om. Eller nästa år kanske, vem vet. Men just idag blir det tre tomma, nämligen de här.


Urtekram. Body lotion. No Perfume.
Förutom att jag tycker att flaskan är lite för liten och att jag därför tycker den i och med det tagit slut alldeles för fort, så har jag gillat den. Ingen konstig doft, sjunker in fort, okladdig. Gillar den så pass att jag köpt mig en ny.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Ica. Ekologiskt certifierad rengöringsmousse ansikte. Oparfymerad.
Jo, jag gillar när det är oparfymerat. Vill jag dofta vill jag tillsätta det själv. Jag gillar också när det är ekologiskt. Och så gillar jag ansiktsrengöring som löddrar, och det gör ju onekligen en mousse. Ett pump räcker för en normal rengöring, make upp gör jag tvåstegsrengöring på och då blir den här steg två. Dryg liten pryl också. Köptes så klart om.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Seche vite. Dry fast top coat.
Mitt favorittopplack. Har gjort slut på en triljon flaskor vid det här laget, och fler kommer det bli.
Plaståtervinning på korken, glasåtervinning på flaskan. För så tom är den.
Betyg 5/5