torsdag 12 september 2019

Tre tomma no. 91

Det närmar sig... Del 92 av tomma inlägg är bara en skvätt bort, och jag har flera stycken med bara en skvätt kvar i, så det är en gissningslek att se vilken det blir först. Del 91 har de här deltagarna:


Bitch Balm by LipGloss Bitch. Cocos.
Tyvärr verkar det inte som att Lipgloss har kvar sina läppbalsam, och nu har jag gjort slut på det sista jag hade kvar, så jag får säga farväl nu. Underbara läppbalsam annars, med goda dofter, bra glid, och bra återfuktning.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5

Etude House. Air mask. Madecassoside. Soothing & defense.
Har nästan glömt att arkmasker existerar, så det var dags för en igen. Den i botten på lådan var denna här. Masken hade okej passform. Essensen doftade gott, den var lite mjölkig och kändes rik på huden, men gjorde inga underverk kanske. Liten aning kladdig, men inte så att jag kände behov av att skölja av. Kände mig slät efteråt, och en aning oljig, liksom glidig, dagen efter. En känsla som försvann efter morgontvätten.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5

Atrix. Intensive. Protection cream.
Favorithandkrämen finns alltid placerad på strategiska ställen i huset. Den här stod i badrummet, där dess efterträdare nu är placerad.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5