fredag 11 december 2020

Kvällens-Dagens

 


Låt: Ingen. Enligt Spotifys wrap up så har spenderat mindre än 3000 minuter i år med att lyssna på musik. Så när jag säger att jag knappast lyssnar alls på något, så skojar jag inte.
Outfit: Pyjamas från H&M (gammal).
Smink: Jag har städat bland mitt smink idag. Det närmaste jag varit det på några månader.
Nagellack: Miss Piggy's big number från OPI, som jag hittade billigt på Rusta i somras.
Doft: Nyduschad. Med parfymfria produkter as per usual.
Smycke: Ringar.
Klocka: Hade jag på mig senast i tisdags.
Läser: "Our dark duet" av V.E. Schwab, samt att jag alldeles snart är klar med Gamla Testamentet i Bibeln och kan börja på det Nya. Ska jag vara ärlig? Skitbok.
Frukost: Te och macka.
Fika: Te och skumtomtar. Tänker snart kvällsfika på varm choklad.
Middag: Vegonuggets med pommes frites, goda dipsåser och grönsaker.
Pryl: Skumtomte.
Motion: Morgonyoga.
Kvällsnöje: Troligen "Mandalorian".
Att tillägga: Inget alls egentligen. Hoppas ni har en fin december, trots den katastrofala bristen på solstrålar. Där jag bor har vi inte ens sett skymten av det där brinnande gasklotet den här månaden. Saknar den.