lördag 31 oktober 2020

Oktoberfavoriter

Det är redan sista oktober, och dags för mig att försöka hitta mina favoriter från månaden som gått. 

Bok: Läste precis ut en av mina all time favourites, "Cloud Atlas". Om jag inte ska räkna den för att den är omräkning så blir det "1Q84"-böckerna. Men jag tycker mer om "Cloud Atlas", så är det bara.

Film: "Jojo Rabbit". Den var kanske inte riktigt så tokbra som jag hoppades på, men bra ändå.

TV: "American Horror Story: Apocalypse".

Nagellack: OPI, Red my fortune cookie. Inte utan konkurrens.



Skönhet: Duscholja. Huden börjar bli den-kalla-årstiden-torr, så allt för att undvika obehag.

Extra speciell rolighet: Jag kan äntligen gå promenader med Jackson the dog igen! Som jag har längtat. 

Favoritinlägg: Hm. Något av alla bokinläggen, I guess.