onsdag 19 oktober 2022

Månadens tomma

Plaståtervinningen kommer snart bli påfylld med ytterligare 6 tomma förpackningar. Skönt att det är så smidigt att återvinna plast för mig numera, för tyvärr blir det fortfarande en hel del sådana sopor, fastän jag försöker tänka efter lite extra. 


Aco. Bodylotion moist. Oparfymerad.
Jodå.
Betyg 5/5

Aco.  Caring shower oil. No perfume.
Helt okej duscholja, även om jag tog fel på hyllan när jag köpte den här. Använder en favorit från Lush just nu (Honey I washed the kids), men är inte främmande för att köpa den här igen.
Betyg 4/5

Garnier Skin active. Eye make-up remover 2in1.
Hittade inte den removern jag helst ville ha, utan nöjde mig med den här. Funkade bra, men har en annan. Hittade fortfarande inte den jag helst ville ha... 
Betyg 3/5

Holika Holika. Pure essence mask sheet. Strawberry.
Månadens arkmask, för det är så det känns som att det blivit. En "uppfriskande" ansiktsmask, som jag tyckte inte var så vidare märkvärdig alls. Skön för stunden, men ganska meh.
Betyg 3/5

Ica. Ekologiskt certifierad rengöringsmousse ansikte. Oparfymerad.
Mitt val av ansiktsrengöring. Funderade på att testa något nytt, men det blev en likadan som den här en gång till.
Betyg 5/5

Atrix. Intensive protection creme.
Igen.
Betyg 5/5