onsdag 21 april 2021

Dagens-Dagens


Låt: Något klassiskt antar jag. Lyssnar mest på instrumentala spellistor just nu, och vet inte alltid vad det är jag lyssnar på. 
Outfit: Svarta leggings och svart kofta från H&M, blommig klänning från Gina Tricot (gammal). Nya glasögon från Specsavers. Älskar dem!
Smink: Nix pix kakmix.
Doft: Fick ett doftprov med Libre från YSL sist jag (nät)shoppade på Kicks, så jag provar den. 
Smycke: Ringarna.
Klocka: Inte just nu, nej.
Läser: Shakespeare, "Fånga och döda" av Ronan Farrow, bok två i Daughter of smoke and bone-trilogin av Laini Taylor, "Days of blood and starlight".
Frukost: Te, äggröra, tomater, ostsmörgås.
Fika: Kaffe och en skiva kanellängd som E bakat. Eller två.
Middag: Grillat med klyftpotatis. Det gäller att passa på innan väderomslaget!
Pryl: Bäddmadrass. Hoppas jag vaknar mindre stel nu...
Motion: Stretchpass, yogapass och hundpromenad.
Kvällsnöje: Inte mycket. Vaknade alldeles för tidigt idag för att orka göra något som kräver hjärnverksamhet.
Att tillägga: Hm.... Nej...?